HEW

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Hanna - 18 mars 2009 13:38

Vet inte vart jag ska börja. Men igår ringde grannarna in mig och Wilmer på fika kring 12 tiden. Mums! Semlor och kaffe.

Jag berättade för dom att när Emil kom hem skulle vi ta en härlig promenad till Långsele och äta middag hos Bosse och Berit.

Vilken katastrof! Jag tog ju vagnen till grannarna. När jag tog in Wilmer så lämnade jag vagnen nedanför bron så jag tänkte ta in den när jag hade klätt av honom. När jag var på väg ut hörde jag att det rasade från taket.. Nej tänkte jag, är Tanja ute?! Som tur var kom jag ju på att jag hade tagit in henne. Men vagnen då? Jag kollade ut. Vagnen var helt trasig :( Men tur i oturen kan man säga. Tänk ifall jag inte hade hunnit fått upp Wilmer.


När Emil kom hem började han skotta fram vagnen. Det var snö ända upp till midjan på mig så ni kan ju tänka er om man hade fått det där över sig..

Vagnen var spräckt på flera ställen och helt böjd, så tyvärr så går den inte att laga. Men vi får ut en ny på försäkringen som tur är..


Vi tog bilen till Bosse och Berit istället. Härlig middag. Korv och stuvade mackisar :D


När vi kom hem så var vi så trötta efter dagens händelse, så jag gav Wilmer mat och sen la vi oss.


Inatt har Wilmer varit jätte orolig. Han har vaknat typ var annan timme.. Jätte jobbigt. Vet inte vad det kan ha varit :s

Idag ska vi nog inte göra så mycket. Fara till mamma och pappa en sväng kanske :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards