HEW

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Hanna - 6 mars 2009 09:57

Nu är det bestämt! Den 29/8 åker vi till Alanya :) Åh vad härligt!

Längtar så mycket. Pappa ringde igår och frågade ifall jag kunde komma och titta på resor med han. Visst sa ja!

Vi kollade även på Tunisien, men det blev till slut Turkiet.

Ikväll ska vi boka.. Det blir Jag, Emil, mamma, pappa, Hilda och Helen som åker. Självklart vill jag av hela mitt hjärta att Wilmer också ska följa med, men tänk om han blir jätte sjuk? Vad gör vi då?.. Ne, det är säkrast att han stannar hemma med farmor och farfar. Dom ville så gärna ha honom också :)

Den 5/9 fyller mamma 50 år så det ska firas ! :D Synd att vi far hem den 6 bara. Måste ju ta det lugnt då dan innan vi far hem.

Men det fanns tyvärr inget annat datum som passade in.


Idag vaknade Wilmer 7 igen :p jaja, han har ju börjat somna vid halv 9 istället för vid 10-11 så det är ju bra tycker jag :)

Nu när han vaknar ska han få lite gröt, sen ska vi ut på långpromenad. Skönt!


När Emil kommer hem ska vi ner till stan en snabbis. Sen har vi blivit bjudna på pappas kycklinggryta, mums! Den är så himla god.

Så det blir en lugn kväll med mycket res prat :D Me like.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards