HEW

Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Rubrik saknas

Av Hanna - 8 mars 2009 09:33

Igår var jag och mamma på stan en sväng. Köpte presenter till Albin som fyller 1 år idag :)

När vi kom hem så började jag och Emil med maten. Ida, Tobias och Julia skulle komma på middag. Det blev potatis och morötter i ugn, fläskfilé till och sallad. Jätte gott! Min älskling är så duktig att laga mat :)

Dom for hem vid 8 redan. Ida hade jätte ont i huvet och Julia ville sova.

Jag och Emil såg en stund på melodifestivalen, sen gick vi och la oss.

Wilmer somnade vid 8 och sov till 7 imorse. Så himla duktig på att sova våran grabb!


Idag blir det födelsedagskalas nu på förmiddan, sen tror jag att Jenny och Jens skulle komma förbi, vi får se.

Nu har jag väckt upp Emil också:p Så nu ska vi gå ner och fika lite. Själv har man ju redan varit vaken i snart 3 timmar. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 29 mars 2009 23:01

Besök våran nya blogg på http://www.metrobloggen.se/wilmer

Av Hanna - 26 mars 2009 15:14

Hej hej :) Idag har vi varit på  lilla Almas 1 års kalas. Vi fick tårta och massa gokakor! Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. Emil for på affärn och skulle handla lite till middagen. Han är hemma idag och imorgon :) Pappa ledig! Härligt att ha...

Av Hanna - 23 mars 2009 16:58

Var på första babysimmet idag :) Han älskade det verkligen!

Av Hanna - 22 mars 2009 21:24

Hej hej. Helgen har varit lugn. I Lördas var jag och Helen på stan en sväng, medans Emil tog ny vagn och gick till Långsele :) Jag hittade faktiskt ett par skit snygga jeans på stil och ett par mjukis jeans till Wilmer på Lindex. Efter shoppingen gic...

Bvc

Av Hanna - 20 mars 2009 11:25

Igår var jag och Wilmer på bvc. Han vägde 6800 och var 65 lång tror jag. Kommer inte riktigt ihåg. Men det var jätte bra iaf :) Trodde han skulle väga mer. Han har ju blivit så tung att bära tkr jag. Efter det så for vi och hälsade på Malin och Saga,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards