HEW

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Hanna - 3 mars 2009 10:58

I helgen var vi barnvakt till Anton och Fabien, Emils systers barn.

I Fredas så tog vi det lugnt, såg på lite film och myste.

På Lördan for Emil och barnen till skogen och körde lite skördare :)

Medans så for jag till mamma och pappa och hälsade på.

Dom hade Tindra i helgen. Det var så roligt att träffa henne igen.

På kvällen for vi till Ida och Tobias. Han fyllde år så vi grattade han och fick fika :) När vi kom hem så gick jag och Wilmer och la oss, medans Emil och barnen såg klart på high shcool musical eller hur det stavas, är värdelös på engelska :p


På Söndan gick vi en långpromenad allihopa och sen åt vi lunch. Såg lite på film och sen skjussade vi hem dom.

Jag och Emil kom i säng ganska tidigt :) Skönt!


Idag har jag inte gjort nånting alls. Wilmer ligger och sussar och när han vaknar ska han få lite gröt och sen ska vi åka till Ida och Julia. Vi tänkte gå en liten sväng med vagnarna! :)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards